Svorio metimas, kai visa kita nepavyksta. Kalorijų balansas – esminis faktorius metant svorį


Pavyzdžiui, mūsų kalorijų norma yra kalorijų.

Įprastos svorio metimo klaidos

Vadinasi, suvartojus tokį patį kiekį kalorijų, mūsų svoris nepakis. Jei suvartosime daugiau kalorijų negu mūsų kalorijų norma pvz. O suvartojus mažesnį kiekį kalorijų negu kalorijų norma pvz. Svorio netekimas inversija al, dietos padeda sukurti didžiulį kalorijų deficitą, kuris sukelia greitą svorio kritimą.

Svorio metimas, kai visa kita nepavyksta

Tačiau nustojus jų laikytis ir pradėjus maitintis taip pat, kaip seniau grįžus į kalorijų pertekliųsvoris vėl pradeda augti. Kalorijų deficitas — vienintelis būdas, kaip numesti svorio Kalorijų deficitas susidaro organizmui sunaudojant daugiau energijos kalorijų negu jos yra gaunama su maistu. Kito kelio, kaip numesti svorio, nėra.

sočiųjų riebalų svorio metimas

Nesvarbu, ką tau sako kai visa kita nepavyksta ar rašo internete, tai mokslo įrodytas nenuginčijamas faktas energijos tvermės dėsnis. Pirmasis termodinamikos dėsnis teigia, jog energija iš niekur neatsiranda ir niekur neišnyksta.

Dideli svorio metimo patarimai

Vieni gautą energiją iš maisto išnaudoja, kiti — kaupia augina svorį. Kad ir kaip nekenčiau fizikos mokykloje dar ir dabar baisu ją prisimintijos tiesos nenuginčysi. Jis taip pat kasdien suvartodavo po vitaminų tabletę, baltymų kokteilį ir šiek tiek daržovių.

Haubas buvo kalorijų deficite: atsižvelgęs į savo kalorijų normą, sumažino suvartojamų kalorijų kiekį iš į Per 10 savaičių jis atsikratė daugiau nei 12 kilogramų! Taip, sveikų maisto produktų vartojimas ir tai daryti turėtume ne tik dėl išvaizdosnevalgymas po 18 valandos ir panašiai gali padėti numesti svorio, tačiau kai visa kita nepavyksta galime elgtis visiškai priešingai kaip tai padarė M. Taigi, fizika ir vėl nemelavo… Dar keletas pavyzdžių Australijos mokslininkų atliktas tyrimas nustatė, jog nesvarbu, kiek riebalų ar angliavandenių suvartosime, svorio numesime tiek pat.

Svorio metimas, kai visa kita nepavyksta, Sekite mus:

Kiekvienas tyrimo dalyvis 12 mėnesių buvo tokiame pat kalorijų deficite kaip ir kiti dalyviai. Vienintelis skirtumas tarp grupių buvo tas, jog pirmosios grupės mitybą daugiausia sudarė riebalai 61 proc.

Visi tyrimo dalyviai numėtė tiek pat svorio.

kaip numesti kūno svorio riebalus

Kitame tyrime Vienos medicinos universitetas parodė, jog nesvarbu, tik maisto ar ir sporto pagalba sukursime kalorijų deficitą, svorio numesime lygiai tiek pat. Kiekviena tyrimo dalyvė 8 savaites buvo tokiame pat kalorijų deficite kaip ir kitos dalyvės.

Išbandžiau ir aš: namų gamybos receptas, kuris padės deginti pilvo riebalus

Vienintelis skirtumas tarp grupių buvo tas, jog pirmosios grupės kalorijų deficitas buvo sukurtas tiesiog suvartojant mažiau kalorijų jokio sportoo antrosios — ir kai visa kita nepavyksta suvartodavo šiek tiek daugiau kalorijų nei pirmosios grupės dalyvės, tačiau jas sudegindavo sporto pagalba.

Tai tik keletas iš begalės mokslininkų įrodytų pavyzdžių, paneigiančių kvailus svorio metimo mitus ir išsigalvojimus.

Kaip numesti svorio (ir jo nesusigrąžinti)

Galų gale, viską nulemia suvartojamas kalorijų kiekis. Gal ir tiesą rašai, bet aš negaliu numesti svorio, nes… Ir ne, aš nebūsiu iš tų, kuris šauks: baik verkti, nustok ėsti ir pakelk šikną nuo fotelio nors tikriausiai daugeliui tokio spyrio svorio metimas užpakalį reikėtų. Kai kuriems mūsų iš tiesų numesti svorio yra sunkiau negu kitiems.

stengiasi numesti svorio prašau padėti

Bet galbūt pagreitinus medžiagų apykaitą, šie vargai bent šiek tiek sumažėtų? Medžiagų apykaitos mitas metant svorį Turbūt kiekvienas yra girdėjęs, jog norint pagreitinti medžiagų apykaitą, reikia valgyti dažnai ir mažomis porcijomis.

Deja, tai yra nesąmonė. Bet net jei šis mitas kai visa kita nepavyksta būtų tiesa… Medžiagų apykaita lemia tik kalorijų skirtumą!

Kaip numesti svorio (ir jo nesusigrąžinti) - Mityba kitaip

Nors tai ir yra nemažai kalorijų, tai kur kas mažesnis skirtumas negu daugelis galvojo. Bet kodėl tada vieni gali valgyti viską iš eilės ir vis tiek nepriaugti nė gramo, o kiti vien pažiūrėję į maistą staiga priauga kilogramų? Kai visa kita nepavyksta Activity Thermogenesis — kalorijų sunaudojimas elementariai veiklai viskam, išskyrus miegojimą, maisto apdorojimą ir fizinę veiklą. Tai būtų stovėjimas, rengimasis, dantų valymas ir t.

Svorio metimas, kai visa kita nepavyksta, Svorio metimas: kodėl Jums nepavyksta numesti svorio?

Kitaip tariant, visa veikla, kurią darome, apie tai net nesusimąstydami. Pasirodo, NEAT skirtumai tarp žmonių gali būti milžiniški ir svyruoti net tarp kalorijų! Kosmosas, ar ne?

svorio metimo šūviai birmingham al

Be to, persivalgant, daugeliui mūsų NEAT išauga kuo daugiau valgome, tuo daugiau kalorijų sudeginametačiau yra žmonių, kuriems į persivalgymą NEAT beveik nereaguoja: 8 Niujorko mokslininkų atliktame tyrime 16 žmonių 8 savaitėms buvo sudarytas kalorijų perteklius, o jų fizinis aktyvumas sumažintas iki minimumo.

Tyrimui pasibaigus, svorio prieaugis tarp dalyvių svyravo nuo 0. BMR bazinė medžiagų apykaitos norma vidutiniškai pakilo 5 proc. Kitaip tariant, vieninteliam žmogui, kurio NEAT sumažėjo, kalorijų perteklius iš tikrųjų buvo kalorijos, o didžiausią NEAT prieaugį turėjusio asmens — ! Tai paaiškina, kodėl vieniems žmonėms yra sunkiau numesti ar priaugti svorio negu kitiems.