Sotumo svorio metimas, Temos, straipsniai, įmonės


Svorio antsvorio metimas sveika mityba Ar kada nors pagalvojote, kad per didelis kūno svoris reiškia nepagarbą ir nemeilę savo kūnui?

Klausimas: Sveiki. Kai kurie mokslininkai teigia, jog porcijos turi būti žmogaus kumščio dydžio ir pan. Kaip greitai numesti svorio Vien asmeninio alkio pojūčiu, manau, nevertėtų vadovautis, nes kartais alkį maišome su troškuliu, kartais užklumpa emocinis valgymais, kartais tiesiog būname ilgai nevalgę ir suvalgome per daug.

Visi mes skubame, rūpinamės studijomis, darbu, tėvais, vaikais, draugais, savo gyvenamuoju būstu, drabužiais, automobiliais, net nesusimąstydami, kad iš tikrųjų pagrindinė ir svarbiausia buveinė yra mūsų kūnas, kuriuo ir derėtų rūpintis pirmiausia ir kuo nuoširdžiau. Ką reiškia sveikai maitintis, turint antsvorį? Pirmiausia — tai atsisakyti šlamšto saldumynų, bandelių, pyragųt.

  1. Viršūnės svorio netekimas roanoke va
  2. Kaip greitai numesti svorio - Temos - Ligos, sveikata, vaistai - kinderiukas.lt
  3. Man reikia protingai numesti svorio
  4. Svorio metimo klaidos
  5. Ar dht degina riebalus?
  6. Norite numesti svorio? Mitybos specialistai pataria daugiau valgyti šių produktų - DELFI Gyvenimas
  7. Kaip greitai numesti svorio - Temos - Ligos, sveikata, vaistai - chooseklaipeda.

Šia nuostata paremtos visos sveikos mitybos rekomendacijos. Toliau seka kramtymas.

Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų

Jei kiekvieną kąsnį prieš nurydami kramtysime ar 90 kartų, tai paprasčiausiai nespėsime sotumo svorio metimas. Turbūt atkreipėte dėmesį, kad kai esame labai alkani ir maistą tiesiog ryjame sotumo svorio metimas nekramtę, vieną minutę dar galime jaustis labai alkani, o kitą — jau persivalgę, nes sotumo jausmas ateina vėliau.

Labai svarbu ir teisingas vandens vartojimas Gerti vandenį reikia prieš kiekvieną didesnį valgymą, ypač pusryčius, pietus ir, žinoma, kai esame ištroškę. Bet nebereikia daug vandens gerti vakare, ypač 3 — 4 valandas prieš miegą.

sotumo svorio metimas

Stiklinė ar dvi vandens, išgerto prieš valgį, padės sumažinti suvalgomo maisto kiekį, bet tik trumpam, jei valgiui rinksitės didelio glikeminio krūvio maistą. Didelio glikeminio krūvio produktai — toks maistas, kurio suvalgius staiga padidėja gliukozės kiekis kraujyje.

Dar vienas tyrimas įrodė, kad į savo mitybą tris nedidelius obuolius tai sudaro kalorijų įtraukusios moterys per dvylika savaičių numetė kiek daugiau nei kilogramu daugiau už tas, kurios šio vaisiaus nevalgė. Šparagai Vienoje stiklinėje šparagų yra tik 40 kalorijų. Viename šparage yra 4,5 gramo baltymų ir 4 gramai ląstelienos, tad jis norintiems mesti svorį yra vienas geriausių produktų.

Tuomet organizmas turi greit padidinti insulino, kuris padeda grąžinti normalų gliukozės kiekį kraujyje, o giukozės perteklius, nesunaudotas raumenų ir kitų organų darbui, niekur nedingsta. Todėl patarčiau rinktis mažo glikeminio krūvio produktus, kurie nesukelia staigaus gliukozės kiekio kraujyje padidėjimo, ilgesnį laiką išlaiko jį stabilų ir todėl mes ilgiau jaučiamės sotūs.

Kaip greitai numesti svorio

Didelio glikeminio krūvio produktai — mano jau minėtas šlamštas saldumynai, bandelės, pyragai ir t. Pilno grūdo ryžiai rudieji, laukiniai taip pat daug mažesnio glikeminio krūvio nei baltieji poliruoti.

sotumo svorio metimas

Kalbant apie vaisius, reikia pasakyti, kad bananai ir vynuogės yra labai didelio glikeminio krūvio, kriaušės ir arbūzai — kur kas mažesnio, o uogos gervuogės, mėlynės, avietės, braškės — mažiausio.

Jei labai norite banano, rinkitė apyžalį, ne visai prinokusį — toks bus mažesnio glikeminio krūvio.

20 maisto produktų, kuriuos reikia valgyti metant svorį

Įdomu tai, kad glikeminis krūvis priklauso ne tik nuo pradinio produkto savybių, bet ir nuo pagaminimo būdo: nepervirti makaronai yra mažesnio glikeminio krūvio nei iš tų pačių miltų iškepta duona!

Tai bendri patarimai, labai svarbūs ir reikalingi visiems, o visa kita — labai individualu.

sotumo svorio metimas

Turbūt todėl prirašyta tiek daug staipsnių ir knygų šia tema, sukurta šimtai dietų. Nepatarčiau laikytis vienos ypač griežtos dietos ilgesnį laiką, nes tokios dietos paprastai būna labai vienpusiškos ir padeda pasiekti tik labai trumpalaikių rezultatų.

Kur kas svarbiau įsiklausyti į savo organizmą ir, laikantis mano minėtų bendrų patarimų, neskubant siekti ilgalaikio tikslo — svorio metimo šventraštis, bet ne per didelio kūno svorio. Todėl dar viena svarbi taisyklė: nesistenkite numesti iš karto daug sotumo svorio metimas, nes organizmas ir oda prie mažesnio sotumo svorio metimas turi sotumo svorio metimas palaipsniui.

Norite numesti svorio? Mitybos specialistai pataria daugiau valgyti šių produktų

Net jei tai bus tik 0,5 ar 1 kg per mėnesį, per metus neteksite jau visų 6 ar 12 kg, o svarbiausia, per tą laiką jūs išmoksite valgyti, mėgautis maistu ir nestorėti. Linkiu sėkmės ir nepamiršti laikytis šių patarimų visą savo gyvenimą.

sotumo svorio metimas

Gydytoja kardiologė Audronė Grigalevičienė.