Saugojimo karai mesti svorio. Montana vyras numeta svorio


  • Jei vyras prašo sulieknėti Sulaukęs ties mirė seniausias pasaulyje vyras Balandžio montana vyras numeta svorio.
  • Automobilio svoris numesti

Trumpesnės dienos suteikia mums mažiau laiko lauke, kad gautume sveiką saulės ir vitamino D dozę. Taigi, be vilnonių megztinių išsitraukimo, turime žiemoti savo dietas, kad įsitikintume, jog gausime šį sezoną reikalingo vitamino D.

Vitamino D vaidmuo Šis vitaminas kontroliuoja įvairias organizmo funkcijas.

saugojimo karai mesti svorio svorio metimo tikslo apranga

Vienas iš pagrindinių vaidmenų yra padėti absorbuoti kalcį į mūsų kaulus ir dantis. Tiek kalcis, tiek vitaminas D desertas numesti svorio svarbūs kaulų sveikatai ir raumenų jėgai.

Vitaminas D padeda išlaikyti raumenų jėgą - tai gali paaiškinti, kodėl mums reikia daugiau sulaukus amžiaus, nes raumenys silpsta, o polinkis kristi tampa vis didesnis.

  • Peržiūrų skaičius: Ar jūsų cholesterolio kiekis yra aukštas ir jūs norite jį sumažinti?
  • Jennifer Hudson numesti svorio - Diane 35 ir svorio kritimas Montana vyras numeta svorio
  • F2 riebalų degintojas

Be to, senstant mūsų gebėjimas gaminti vitaminą D iš saulės ultravioletinių UV spindulių tampa ne toks efektyvus. Vitamino D trūkumas gali sukelti silpnus kaulus ir saugojimo karai mesti svorio.

saugojimo karai mesti svorio riebalų nuostolių geliai

Mokslininkai visame pasaulyje nustatė, kad vyresni nei 50 metų suaugusieji paprastai neatitinka šio vitamino mitybos poreikių, ypač tie, kurie turi tamsią odą, kuriems yra didesnė rizika nesugerti vitamino D nuo saulės. Rekomendacijos dėl vitamino D yra tarptautinių vienetų TV žmonėms iki 50 metų; TV 50—70 metų žmonėms; ir TV vyresniems nei 70 metų žmonėms.

Kai kurie tyrinėtojai teigia, kad pagyvenusiems žmonėms gali prireikti net daugiau nei šios rekomendacijos.

Vitaminas D yra riebaluose tirpus vitaminas, o tai reiškia, kad jis kaupiasi organizme ir gali tapti toksiškas dideliu kiekiu. Kai mūsų oda yra veikiama UV spindulių, tai stimuliuoja metabolizmo kelią, kuris gamina vitaminą D. Šis procesas saugojimo karai mesti svorio saulės poveikio be apsaugos nuo saulės ir ne pro langą.

Karinė dieta: žadama, kad per savaitę ištirps 4 kg

Ekspertai teigia, kad jei ant rankų ir veido bent du kartus per savaitę pateksite 10—15 minučių stiprios saulės, ji turėtų patenkinti jūsų vitamino D poreikius. Tamsios odos žmonėms gali prireikti daugiau nei ši suma.

Spalio 24 d. Kokiam tikslui?

Priklausomai nuo to, kurioje šalies dalyje esate, žiemą negalėsite pasikliauti saule, kad aprūpintumėte pakankama vitamino D doze. Jei gyvenate žemiau įsivaizduojamos linijos, einančios nuo Los Andželo iki Atlantos, saulės UV spinduliai visus metus yra pakankamai stiprūs, kad jūsų oda galėtų gaminti vitaminą D.

Tačiau į šiaurę nuo šios linijos UV šviesa yra per silpna rudenį ir anksti pavasarį, kad paskatintumėte odą tiekti pakankamai vitamino saulės spinduliams.

Ką daryti, jei vyras prašo sulieknėti? Skelbiam prizo laimėtoją

Vitamino D maisto šaltiniai Besidomėjimas saulės spinduliais yra tikrai vienas maloniausių ir geriausių būdų patenkinti vitamino D reikalavimus. Bet vitamino D taip pat galite gauti iš multivitaminų, daugelio kalcio papildų ir kai kurių sustiprintų maisto produktų.

saugojimo karai mesti svorio svorio netekimas herojus glam

Kadangi vitamino D natūraliai nėra gausu mūsų maisto produktų, jo paprastai reikia pridėti prie kitų maisto produktų. Pienas yra ideali priemonė D stiprinimui; be vitamino D jūsų kūnas negali absorbuoti pieno produktų kalcio.

Kokių rezultatų galima pasiekti

Du puodeliai stiprinto pieno patenkins jūsų vitamino D poreikį, jei esate jaunesnis nei 50 metų. Kiti geri vitamino D šaltiniai yra riebūs žuvų taukai ir žuvys, tokios kaip lašiša, sardinės ir tunas, taip pat spirituoti maisto produktai, tokie kaip sojos pienas, margarinai, grūdai, kiaušiniai ir apelsinų sultys.

Norėdami įsitikinti, kad šią žiemą gaunate daug vitamino D: Mėgaukitės natūralia saulės šviesa. Greitas pasivaikščiojimas lauke gali pakelti nuotaiką, net jei tai nepadidina vitamino D gamybos. Paimkite savo dienos multivitaminą kuriame turėtų būti apie TV vitamino D.

Valgykite daug žuvies.

saugojimo karai mesti svorio geriausias būdas numesti svorio dėl lyrikos

Mėgaukitės vitaminais D praturtintais maisto produktais, tokiais kaip neriebus pienas, grūdai ir apelsinų sultys. Paskelbta m. Lapkričio 10 d. Visos teisės saugomos.