Kaip valgyti avižų svorio. Asmeninio trenerio patarimai: 6 priežastys valgyti avižų dribsnius Kaip valgyti avižų svorio


Ne veltui sergant virškinamojo trakto ligomis rekomenduojama į valgiaraštį įtraukti avižinių dribsnių košę. Be to, avižiniai dribsniai — tinkamas pasirinkimas žarnyno valymui ir iškrovos dienoms.

Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų Ar galiu valgyti avižas ir numesti svorio Tie, kurie svajoja atsikratyti nereikalingų kilogramų, griebiasi pačių įvairiausių dietų.

Ne visos jos subalansuotos ir saugios, ne visų jų lengva laikytis. Norite, kad svorį mesti būtų kaip galima paprasčiau? Tada į savo racioną būtinai įtraukite daugiau avižų ir avižinių dribsnių — taip ne tik sumažinsite apimtis, bet ir geriau jausitės!

Truputis istorijos Avižos teritorijoje nuo Korėjos iki Vakarų Europos paplito jau labai seniai. Įdomu tai, kad Plinijus, Katonas ir kt.

Kartu Plinijus rašė, kad germanai iš avižų grūdų verda tyrę.

Geriausia avižų valgyti svorio Efektyvi avižų ir avižinių dribsnių dieta | kinderiukas.lt

Galenas teigė, kad avižos auginamos Indijoje ir jomis šeriami gyvuliai, o kartais gaminamas maistas. Tačiau į maistinę avižų vertę dėmesys buvo atkreiptas daug vėliau.

kaip valgyti avižų svorio

Kuo naudingos avižos? Avižinės kruopos yra labai sočios ir maistingos, turi daug augalinių baltymų tarp jų — labai žmogui reikalingų amino rūgščių: triptofano, metionino, lizino, histidino, cistino, arginino. Baltymai, esantys avižose, reguliuoja riebalų apykaitą ir puikiai tinka sergantiesiems kepenų ir kaip valgyti avižų svorio ligomis.

Nemažai yra ir augalinių riebalų iki 40 proc. Avižinės kruopos turi oa svorio metimas B1, B2, PP, C, daug mineralinių medžiagų kalio, kalcio, magnio, fosforo, geležies.

Avižinių kruopų nuoviras labai gleivingas ir tinka pačioms griežčiausioms dietoms sergant virškinimo trakto ligomis. Įrodyta, kad avižinės kruopos puikiai sugeba mobilizuoti ir pašalinti iš organizmo šviną.

Asmeninio trenerio patarimai: 6 priežastys valgyti avižų dribsnius

Ne be reikalo avižinė košė daugelyje šalių labai populiari ir priskiriama prie pačių naudingiausių pusryčių. Ji labai naudinga ir lieknėjantiems, nes slopina apetitą. Paprastai kalbant, avižiniai dribsniai ilgam užtikrina sotumo jausmą. Taip pat avižos teigiamai veikia virškinimo traktą, greitina medžiagų apykaitą, mažina cholesterolio lygį kraujyje, gerina plaukų ir odos būklę ir net pakelia nuotaiką.

Avižos plačiai naudojamos ir liaudies medicinoje.

Kaip valgyti avižų svorio, Avižų dieta

Jau Dioskoridas grūdus naudojo kompresams, jų tyrę — nuo viduriavimo, o gleivėtą skystį — nuo kosulio. Gydymo tikslais avižos naudojamos ir dabar, pavyzdžiui: kruopų nuoviro dažnai su medumi duodama kaip stiprinamosios priemonės išsekusiems ligoniams ir sergantiesiems tuberkulioze, arba kaip silpnų laisvinamųjų. Sergantiesiems skrandžio ir žarnų ligomis iš kruopų antpilo skystosios dalies verdamas maistingas kisielius. Žalių avižų vandens antpilas veikia kaip kaip valgyti avižų svorio, šlapimą varantis ir karštį mažinantis vaistas.

Jų spiritinis antpilas vartojamas kaip tonizuojamoji priemonė išsekus, esant protiniam pervargimui, nuo neurastenijos, nemigos.

Jis rekomenduojamas ir norintiesiems mesti rūkyti.

  1. Lieknėjimo marie
  2. Teisinga vakarienė: ką valgyti vakare, kad kristų svoris?
  3. Riebalų nuostolių genetika

Vaistažolių arbata, į kurią įeina ramunėlių žiedai, anyžiai, levandos ir avižų šiaudai, ramina nervų sistemą. Taip pat avižos yra puiki priemonė veido ir kūno odos kaukėms.

Kodėl dietologas siūlo atsisakyti rytais valgyti košę? Nuoroda nukopijuota aA Atslenkantis ruduo atneša ne tik blogėjančius orus ir ilgėjančius vakarus, bet ir pasisėdėjimus prie televizoriaus, vakarienes su draugais, jaukius namus ir sotų, šildantį maistą. Pavasarį išlindus iš šiltų megztukų numesti priaugtus kilogramus būna itin sunku. Sportas ir teisinga subalansuota mityba gali padėti išvengti papildomų kilogramų, bet sportuoti ir valgyti reikia atsakingai.

Avižinė košė — idealūs pusryčiai? Kodėl verta valgyti pusryčiams avižinių dribsnių košės? Dėl kelių priežasčių: ji ne tik suteikia energijos, bet ir efektyviai mažina cukraus ir cholesterolio kiekį kraujyje. Vienoje avižinių dribsnių košės porcijoje yra beveik visų būtinų maisto medžiagų: angliavandenių, B grupės vitaminų, ląstelienos ir mineralinių medžiagų geležies, fosforo, seleno, kalcio. Avižiniai dribsniai su vaisiais, sėklomis ir medumi — tai ir klasikinių grožio salotų receptas, žadantis stangresnę ir lygesnę veido odą, žvilgančius plaukus, tvirtus nagus ir dailias kūno linijas!

kaip valgyti avižų svorio

Sveiki pusryčiai skubantiems: avižinė košė iš ar galiu valgyti avižas ir numesti svorio Kaip minėta, avižinės košės priskiriamos prie geriausių ar galiu valgyti avižas ir numesti svorio. Na, o jei rytais labai skubate ir neturite laiko stovėti prie viryklės, pasigaminti sveikus ir maistingus pusryčius galima ir iš vakaro.

kaip valgyti avižų svorio

Jei norite, kad košė turėtų mažiau kalorijų, pieną galima Jaučiuosi beviltiškai numetusi svorio vandeniu ar šviežiai spaustomis vaisių, uogų sultimis. Pasaldinkite košę keliais šaukštais uogienės ar sirupo, trintų vaisių, uogų tyrės, medaus. Arba galima pagardinti ją riešutais, džiovintais vaisiais, kokoso drožlėmis, įvairiomis sėklomis.

kaip valgyti avižų svorio

Sluoksniuokite pusryčius stiklainyje: pusė pamirkytų avižinių dribsnių, tada — pusė kiekio medaus, uogienės arba sirupo, ant viršaus — pabarstukai, prieskoniai pavyzdžiui, cinamonas, kardamonas, vanilinis cukrus. Naujausi įrašai Tada dar kartą pakartokite sluoksnius ta pačia tvarka.

Ką valgyti vakarienei

Indą uždarykite, kad neprisigertų pašalinių kvapų, ir statykite į šaldytuvą nakčiai.