Kaip matas mc numetė svorio. FIRST Austria FA Инструкция по эксплуатации онлайн [8/14]


  • KAIP APSKAIČIUOTI BAZINIO METABOLIZMO GREITĮ: 7 ŽINGSNIAI - PATARIMAI -
  • Kaip apskaičiuoti drabužių dydį - Drabužiai

Įspėjimai Jei norite numesti, išlaikyti ar priaugti svorio, pravartu pradėti skaičiuoti bazinę metabolinę normą BMR. Jūsų bazinis metabolizmas parodo energijos kiekį, kurį jūsų kūnas sunaudoja, kai jis yra visiškai ramybėje - tai tiesiog energija, reikalinga tam, kad jis galėtų eksploatuoti visus organus ir palaikyti jus gyvą kasdien, neatsižvelgdamas į jokį fizinį krūvį.

Jūsų BMR veikia keli kintamieji - lytis, amžius, ūgis ir svoris yra svarbiausi, tačiau svarbų vaidmenį vaidina ir kūno riebalų procentas, dieta ir mankšta.

praradimo svoris per mėnesį

Skaitykite toliau ir sužinokite paprastą metodą, kuriuo vyrai ir moterys gali apskaičiuoti savo BMR. Žingsniai 1 iš 2 metodas: BMR apskaičiavimas vyrams Išmatuokite savo ūgį centimetrais. Kaip matas mc numetė svorio kuo didesnis jo korpulencija, tuo didesnis BMR. Proporcingai kalbant, aukštas vyras turės daugiau kūno audinių nei trumpas - tai reiškia, kad jis kasdien sunaudoja daugiau energijos tiesiog pragyvenimui.

Video: 1-8 AMZ Kanalas Vengtini produktai Amazon Lietuva 2021, Kovo

Jei nesate tikri dėl tikslaus ūgio, pradėkite nuo tikslaus matavimo. Naudokite centimetrus - TMB skaičiavimai atliekami metriniais matavimais. Padėkite nugarą prie sienos, paliesdami ją kulnais ir laikydami kūną vertikaliai. Paprašykite, kad kas nors pažymėtų aukštį, lygų jūsų galvos viršuje.

riebalų deginimas sausainiai danette gali

Išmatuokite tiesią liniją nuo žemės paviršiaus iki šio ženklo, naudodamiesi matuokliu ar matuokliu, kad sužinotumėte jo aukštį. Nustatykite savo svorį kilogramais. Jei kurį laiką nesvėrėte savęs, pasinaudokite svarstyklėmis. Paprastai kuo sunkesnis esate, tuo daugiau energijos jūsų kūnas sunaudoja kasdien.

Matas Pretorijus knygos

Sverti save taip pat yra gera idėja, jei bandote priaugti ar numesti svorio, nes jums reikės pradinės vertės, kad pamatytumėte savo pažangą. Jei bandote priaugti ar numesti svorio, atminkite, kad svoris per dieną gali svyruoti iki 2,3 kg, atsižvelgiant į tai, ką gėrėte ar valgėte, naudodamiesi vonios kambariu ir pan.

Jei ruošiatės mesti svorį, pasverkite save kartą per savaitę tuo pačiu dienos metu, dėvėdami panašius drabužius. Naudokite TMB lygtį vyrams. Ši paprasta lygtis atsižvelgia į ūgį, svorį, amžių ir lytį.

BMR didėja didėjant ūgiui ir svoriui, tačiau mažėja su amžiumi. TMB rezultatas šioje lygtyje išreiškiamas kilokalorijų per dieną. Žinokite kitus veiksnius, kurie gali turėti įtakos jūsų BMR. TMB lygtis nėra tobula - tai tik patogus būdas gauti apytikslę vertę. Jūsų asmeninis TMB skirsis atsižvelgiant į keletą kitų veiksnių, įskaitant: Raumenų masė. Lengvesni ir raumeningesni kūnai turi didesnį BMR nei nutukę žmonės.

  • FIRST Austria FA Инструкция по эксплуатации онлайн [8/14]
  • Matas Pretorijus knygos internetu | kinderiukas.lt

Plaukikas, sveriantis 90 kg ir beveik nulis procentų kūno riebalų, turės daug didesnį BMR nei kito, tokio paties svorio, o vidutinis kūno riebalų procentas. Kūno augimas.

Žmonėms, patiriantiems greitą augimą kaip ir brendimo metubus didesnis BMR, kaip ir žmonėms, gaminantiems naujus audinius po traumos. Kūno temperatūra. Padidėjusi kūno temperatūra tokia, kokia lydi karščiavimą gali padidinti BMR. Drastiški badavimai ir dietos gali sumažinti BMR, nes organizmas bandys kompensuoti trūkumą, laikydamasis mažiau degalų.

svorio netekimo randai

Kai kurie žmonės tiesiog paveldi savo medžiagų apykaitą iš savo tėvų - jei kada nors sutikote žmogų, kuris gali nenuilstamai valgyti nepriaugdamas svorio, jūs žinosite žmogų, kuris natūraliai paveldėjo aukštą KMT.

Kaip ir vyrų, moterų KMT labai skiriasi, atsižvelgiant į ūgį ir svorį. Norėdami tiksliai sulieknėti po angielsku TMB, gaukite tikslias ūgio ir svorio vertes. Naudoti metrikos reikšmes - centimetrais aukščiui ir kilogramų svoriui kaip matas mc numetė svorio nes TMB naudoja apskaičiuojamas metrines priemones.

la croix numesti svorio

Jei bandote mesti svorį ar priaugti svorio, nepamirškite pasverti savęs kartą per savaitę, tuo pačiu dienos metu, visą laiką. Jūsų svoris gali svyruoti iki 2,3 kg ar daugiau per dieną vien dėl kasdienės veiklos. Moterims naudokite TMB lygtis. Nes moterys dažnai nors ne visada turi mažiau liesa kūno masė skaičius, atrandamas atimant kūno riebalų masę iš bendrosios masės nei vyrų, paprastai jų BMR bus mažesnis.

celiulitas dingsta, jei numesite svorio

Kaip matas mc numetė svorio TMB lygtis į tai atsižvelgia - ji padaugina ūgį ir svorį iš mažesnių verčių. Tačiau, kadangi moterų metabolizmas su amžiumi tampa drastiškai lėtesnis nei vyrams, amžius dauginamas taip pat mažiau. Atminkite, kad nėštumas gali paveikti KMT. Kaip ir vyrų, mityba, augimas, kūno temperatūra, raumenų masė ir paveldimumas gali turėti įtakos moters KMT. Tačiau jos išskirtinės tuo, kad nėštumas gali smarkiai paveikti jūsų KMT.

Nėščių moterų arba krūtimi maitinančių moterų BMR bus didesnis nei tų, kurios nepriklauso šiai grupei. Maitinant kūdikio kūną, jam augant ir vėliau gaminant motinos pienąreikia papildomos energijos iš motinos kūno - jei pastebėjote padidėjusį moters apetitą nėštumo metu, matėte šį poveikį veikiant.

Patarimai Sužinoję patį TMB, galite jį padauginti iš veiklos koeficiento, kad galėtumėte apskaičiuoti bendras dienos energijos sąnaudas GEDTpagal kurias apskaičiuojamas bendras kalorijų, sunaudotų per dieną, skaičius. Sėdintiems žmonėms veiklos koeficientas yra 1,2; silpnai aktyviems žmonėms lengvi pratimai nuo 1 iki 3 kartų per savaitę šis skaičius prilygsta 1,55; labai aktyviems žmonėms intensyvūs pratimai 6—7 dienas per savaitę dauginamas 1,; ir galiausiai ypač aktyviems žmonėms intensyvus kasdienis mankšta arba daugiau nei viena treniruotė per dieną šis skaičius yra lygus 1,9.

Jei jau išbandėte savo kūno sudėjimą, galite naudoti savo liesą masę, kad apskaičiuotumėte BMR labai tiksliai. Kūno sudėjimas yra matas, kiek jūsų kūnas yra lygus riebaliniam audiniui. Bet koks pagrindinė stiprybės nauda metant svorį, kuris nėra riebus, laikomas liesa mase.

Matas Pretorijus

Ši lygtis nesikeičia pagal lytį. Įspėjimai Standartinė BMR apskaičiavimo formulė daugeliu atvejų yra tiksli.

Tačiau neatsižvelgiama į raumenų ir riebalų santykį. Tokiu būdu ji neįvertins kalorijų, kurias sudegina labai raumeningas žmogus, ir pervertins tas, kurias sudegino antsvorio turintis žmogus.

lieknėjimo akademija blackpool

Jei esate labai plonas ar nutukęs, turite naudoti formulę, pagal kurią apskaičiuojamas BMR pagal kūno sudėjimą.