Ar svorio netekimas gali pagerinti stuburo stenozę


Ar po menopauzės galimas ilgalaikis svorio netekimas?

Ar svorio netekimas gali pagerinti stuburo stenozę

Vadovas tyrėjas Bethany Barone Gibbs, PhD, Pitsburgo universiteto Sveikatos ir fizinės veiklos katedra, paaiškina, kad daugelis veiksnių veikia nuo ilgalaikio svorio. Padidėjęs apetito hormonų kiekis.

Tarpslankstelinės formos ir stuburo stenozė by Anne Asher, CPT Share on Facebook Share on Twitter Tarpslankstelinis foramanas yra pagrindinė stuburo dalis, nes ji suteikia praeinančius nervus, kurie išeina iš nugaros smegenų. Žodis "foramina" yra vienintelė forma, o "foramina" yra daugiskaitos forma. Tarpslankstelinis foramenas yra anga, sudaryta iš dviejų gretimų sluoksniuotų slankstelių. Nugaroje esantis kaulų priekinė dalis vadinama kūnais kaupiasi. Už slankstelio kūno yra kaulų žiedas.

Tradiciniai nutukimo gydymo būdai, orientuoti į kalorijų suvartojimą, turėjo prastų ilgalaikių rezultatų. Ar svorio netekimas gali pagerinti stuburo stenozę siekė nustatyti, ar valgymo elgesio ir pasirinktų maisto produktų pokyčiai buvo susiję su svorio sumažėjimu šešių ir keturių mėnesių mėnesiais moterims, sergančioms antsvorį turinčiomis moterimis.

Ar svorio netekimas gali pagerinti stuburo stenozę

Gyvenimo būdo keitimo grupė reguliariai susitiko su dietologais, fiziologais ir psichologais. Jų tikslai buvo sumažinti riebalų ir kalorijų kiekį, padidinti vaisių, daržovių ir sveikų grūdų vartojimą ir dalyvauti reguliariai vidutinio sunkumo pratybose.

Skausmas krūtininėje stuburo dalyje. Nugaros skausmas atsiradęs po nugaros traumų pvz. Skausmas nuolatinis, stiprėjantis. Negydant gali pereiti į paralyžių. Nepaaiškinamas apetito praradimas, svorio kritimas, skausmas, neurologinė simptomatika Svorio netekimas dėl dietos pokyčių ar padidėjusio fizinio aktyvumo dažniau- siai yra sveikintinas, kadangi per didelis svoris yra nugaros skausmo rizikos veiksnys.

Sveikatos ugdymo grupei buvo pasiūlyti sveikatos priežiūros specialistų seminarai apie bendrą moterų sveikatą, bet ne konkrečiai svorio. Tyrėjai nustatė, kad mitybos įpročiai, susiję su svorio netekimu šešis mėnesius, valgė mažiau desertų ir keptų maisto produktų, geria mažiau cukraus saldintų gėrimų, valgo daugiau žuvų ir mažiau valgė restoranuose.

Ar svorio netekimas gali pagerinti stuburo stenozę

Po ketverių metų jie nustatė, kad mažiau maistinių desertų ir mažiau cukraus saldintų gėrimų vartojimas buvo susijęs su svorio netekimu ar priežiūra. Valgant mažiau desertų ir geriant mažiau cukraus saldintų gėrimų, taip pat buvo susiję su ilgalaikiu svorio kritimu. Tačiau dar daugiau vaisių ir daržovių ir mažiau mėsos bei sūrio atsirado kaip papildomų svarbių ilgalaikio svorio netekimo prognozių.

Kai nugarą skauda ne dėl nugaros Kai nugarą skauda ne dėl nugaros Sveikata Ir dažnai klystame. Nugarą skaudėti gali visai ne dėl to, dėl ko manote.

Restoranuose valgymas sumažėjo 48 mėnesius, nesvarbu, ar subjektai prarado svorį. Dr Barone Gibbs spekuliuoja, kad tai galėjo būti susiję su ekonominiais veiksniais ir nėra susiję su tyrimu.

  1. Nugara Nugaros skausmas Apatinės nugaros dalies skausmai yra nesuskaičiuojamos daugybės apsilankymų pas gydytoją priežastis, jie sudaro 5 proc.
  2. Kiek svorio nuo kūno apvyniojimo
  3. Mesti svorį be priekaištų
  4. Tarpslankstelinės formos ir stuburo stenozė
  5. Svorio numesti 1kg
  6. Nugaros skausmas
  7. Pavojingas nugaros skausmas

Dr Barone Gibbs paaiškina, kad tokios strategijos, kaip valgyti mažiau keptų maisto produktų, ilgai gali būti netvarūs. Tačiau mažas pokytis gali sukurti ir suteikti jums geresnį ilgalaikį rezultatą, nes tai nėra taip sunku, kaip atsisakyti prancūziškų bulvių amžinai. Barone Gibbs. Redaktoriaus Pasirinkimas.